Fiyat | : | 7.830,00 TL |
İndirimli Fiyat (%10) | : | 7.047,20 TL Kazancınız 782,80 TL |
Yamaha R25 Lastiği
Yamaha MT25 Lastiği
Suziki inizuma Lastiği
Honda CBR 250 Lastiği
Kavasaki Ninja 250 Lastiği
Kavasaki Ninja 300 Lastiği
Kavasaki Z250 Lastiği
Kavasaki Z300 Lastiği
Lansmana Özel Bir Fiyat ile Siz Değerli Motosiklet Sürücüleri ile Bulusturuyoroz.
Kampanya Fiyatı Stoklarla Sınırlıdır.
Gerçek yol tecrübesi için üstün bir spor lastik.
Lastik, konstrüksiyonuna (kord yerleşim açısına) bağlı olarak ikiye ayrılır.
İlki Radyal Lastik iken, diğeri Çapraz Konstrüksiyonlu lastiktir.
Radyal lastik; lastiğin iskeletini oluşturan kord ipliklerinin dönme esnasında yere dik basması veya lastiğin janta oturan bölgesine (topuk bölgesi) dik açıyla yerleştirilmesiyle (90 derece) oluşan karkas yapısıdır.
Çapraz lastiklerin kord yerleşimi ise Radyal gibi dik değil, yatay açı olacak şekildedir.
Radyal lastik ebat yazılımda ?R? harfi ile gösterilirken, çapraz lastik ise ? ? ? sembolü ile ifade edilir.
110/80 R 19 ; ?R? harfi Radyal Yapılı Lastik olduğunu ifade eder.
110/80 ? 19 ; ?-? sembolü Çapraz Yapılı Lastik olduğunu ifade eder.
-Radyal lastiklerin diğer lastiklerden farkı nedir?
İki yapı arasındaki temel fark, Çapraz lastikte konfor ön planda olmasına rağmen yüksek hız performansı ve dönme direnci Radyal lastiğe göre daha düşüktür. Radyal lastik özellikle yüksek performans lastiklerinde tercih edilen bir yapı olup, yüksek hız yanında lastikle yol arasındaki oluşan direncinde azaltılmasını sağlar.
-Radyal teknolojisinin lastiğe sağladığı artılar nelerdir?
Radyal yapı sayesinde her şeyden önce daha stabil bir lastik elde edilir.
Bunu biraz açacak olursak, Radyal yapı sayesinde lastiğe ?0 Derece Çelik Kuşak? kullanabilme olanağı sağlar. Bu kuşak lastiğin yüksek hızlarda merkezkaç kuvvetinden kaynaklanacak büyümeyi önler ve lastiğin düşük hız ile yüksek hızda geometrisinin aynı kalmasını sağlar.
-Motosiklet sürüşünde ne tür artılar sağlar?
Radyal sayesinde lastiğin yere basma yüzeyi sabit olur ve kullanıcının lastik geometrisinin değişmesinden oluşacak olumsuzlukları hissetmesini engeller. Özellikle yüksek hızlarda ön lastiğin büyümesinden kaynaklanan gidonun yanal (sağa-sola) titremesi minimuma indirilir.
Arka lastikte ise radyal yapı sayesinde virajlarda oluşan lastik deformasyonu azaltılarak, viraj konforu artırılabilir.
Ayrıca ANLAS olarak lastiklerimizde benimsediğimiz en önemli özellik, zorlu hava koşullarında bile lastiğin görevini yerine getirebilmesi olmuş olup, kuru zeminin dışında ıslak zemin performansı artırılmıştır.
lastikdeposu.com.tr Uygun fiyat politikalarıyla kullanıcılar için uygun seçenekler sunar.
PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.